Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Alhaiset veriarvot ja infektioriskit - kokemuksia?
Hei Päivä kerrallaan! Minä olin ekan taxon jälkeen antibiootti-tiputuksessa sairaalassa, neutrofiilini laskivat niin matalalle ja CRP oli korkealla. Sain Neulasta-piikin kaksi kertaa myöskin.Minulle syöpälääkäri sanoi myös että ei ne ulkopuolelta tule infektiot vaan ihmisen omasta elimistöstä, jossa on valtavasti bakteereja. Hän sanoi, että esim. paksustasuolesta lähtee helposti bakteereja, jos valkosolut laskee liian alhaalle. Tämän hän sanoi, kun minä kerroin hänelle, että olen kaikin tavoin yrittänyt vältellä kaikkia infektiopaikkoja ja käyttänyt kotona desinfiomisainetta käsiini ja informoinut muitakin elämään mahdollisimman puhtaasti.
Kyllä minä ymmärsin aivan samalla tavalla kuin Sinä tämän asian. Toki ymmärrän senkin, ettei kannata lähteä mihinkään suuriin yleisöjoukkoihin, kun valkosolut on alhalla, mutta eihän omia lapsia voi vältellä eikä muutenkaan omaa perhettä. Ehdoin tahdoin ei kuitenkaan kannata hankkiutua sairaaksi menemällä sairaiden luo. Mutta enimmäkseen ne bakteerit varmaankin lähtee ihmisen sisäpuolelta.
- Alhaiset veriarvot ja infektioriskit - kokemuksia?Päivä kerrallaan
- Re: Alhaiset veriarvot ja infektioriskit - kokemuksia?Kehäkukka
- Re: Alhaiset veriarvot ja infektioriskit - kokemuksia?piupalipaupali