Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: hoitojen jälkeen

Hei Yasmin!
Hoitoni loppuivat huhtikuussa, sain kaiken mahdollisen;solumyrkyt ja sädehoidon, en edes tiedä mitä minulle annettiin.. mutta "kiitollisena "otin vastaan kaiken mitä tuleman piti, vahva luottamus lääkäreihin :) Ja hyvä oli niin kauan kun he pitivät huolta, en kokenut edes tarpeelliseksi tietää enempää kun mitä minulle kerrottiin.. ja miksi olisin kun en niistä asioista tuon taivaallista tiedä vaikka olisivat luennon pitäneetkin :) Minun ala on muuta kuin lääketiede.

Mutta! Siinä vaiheessa kun hoidot jäivät taakse ja pitikin palata siihen normaaliin elämään... apua,sitten olin pulassa, kaikki kivut ja tuntemukset saivatkin aivan uuden käsitteen!!!
Meni iltaöitä kun kuulostelin kaikkea mikä ei ollut niinkuin ennen ja niita tosiaan oli! Onnekseni oli lääkärissä käynti ennen töiden alkua, hän otti tosissaan tuntemukseni ja pääsin jatko tarkastuksiin... Etkä tiedä kuinka ihanaa oli saada se varmistus; "Rintasyövästä ei mitään merkkejä enää!!" arpikudos vaan niin suuri,aiheuttaa nipistyksiä,kuumotusta ym. ja kuulemma vielä parikin vuotta.(sinällään ei kivaa mutta ei tarvutse jokaista kolotusta niin kauheasti pelätä :)

Ja vielä se, mitä en osannut edes ajatella; Kun sinä töihin palaat ja alat hommat ni sen kolotuksen ja rinnan puuttumisen jopa (hetkeksi) unohtaa!! Oikeesti :)
Kaikkea hyvää sinulle ja muille kohtalotovereille, toivoopi minmaija
minmaija | 13.8.2008 klo 21:57:04