Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leikkaus 7.12.
Hei! Nyt sinulla on taas seuraava etappi selvillä tässä reissussa,ainahan leikkauksen haluaisi alta pois niin pian kuin mahdollista, mutta nyt on päivä määrätty ja tiedät,että silloin se tapahtuu. Muistaakseni me ollaan sinun kanssa saman sairaanhoitopiirin alueelta, minun ensikäyntini oli heinäkuun lopulla, minut haastatteli lääkäri,joka ei ollut minut leikkaava kirurgi, kyllä hän selitti asiat perusteellisesti, myös nää proteesiasiat, minä sain sen pumpulirinnan syöpäyhdistykseltä tikkien poiston yhteydessä. Mitään henkistä tukea asian kohtaamiseen en minäkään kokenut saavani, lääkäri ja rintahoitaja olivat molemmat hyvin empaattisia, mutta tietty kertoivat itse leikkaukseen ja jälkihoitoon liitttyviä käytännön asioita. Sinä saat melko pian sen rintaproteesimaksusitoumuksen sairaanhoitopiiriltä, sen kanssa sitten aikanaan menet syöpäyhdistykselle, mistä saat proteesin ja ensimmäiset liivit.Eilisen,hirveän sadepäivän jälkeen on todella ollut mukava päivä,kun sininen taivaskin on näkynyt. Aamulla jaksoin tehdä kunnon lenkin miehen ja koiran mukana. Saia meillekin jo tulla ensilumi.
Iloista mieltä kaikille kanssasisarille!
- Leikkaus 7.12.teppana
- Re: Leikkaus 7.12.Sini-likka
- Re: Leikkaus 7.12.Memmu66
- Re: Leikkaus 7.12.teppana
- Re: Leikkaus 7.12.maruska
- Re: Leikkaus 7.12.aino51
- Re: Leikkaus 7.12.teppana
- Re: Leikkaus 7.12.Helena1961