Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leikkaus 7.12.
Hei kaikille!Kiitos selventävistä vastauksista! Nyt kun muistelen, niin eka käynnillä silloin kesäkuussa oli peruukin lisäksi vähän puhetta proteesiasiastakin. Ehkä se jäi jotenkin toisarvoiseksi asiaksi siinä vaiheessa kun tiedettiin, että leikkaus olisi vasta joulukuussa.
Mulla kävi sikäli hyvä tuuri kun sytohoidoissa ollessa Syöpäyhdistyksen edustaja kävi kaksikin kertaa kertomassa toiminasta. Vika kerralla sovittiin, että pumpulin voi laittaa vaikka postissa tulemaan jos ei itse paikalle pääse hakemaan. Samalla puhelinsoitolla sain sitten ohjeistusta proteesi ja liiviasiaan.
Jäin varmaanikin kaipaamaan eniten keskustelua asiasta eli henkinen tuki jäi vähän puuttuman. Mun mielestä olisi tärkeää, että tuolla esikäynnillä tulisi sellainen turvallinen ja luottavainen olo, tunne siitä että, on hyvissä käsissä ja minusta pidetään hyvää huolta. Lieventäisi kivasti sitä pientä jännitystäkin mikä mieltä kaihertaa. Toisaalta tiedän kyllä olevani hyvissä käsissä, Tays:ssa hommat on kyllä aina toimineet hyvin. Vaikka sitä joskus ihmetteleekin jotain asiaa niin aina on saanut huomata, että asiat on hoituvat hyvin.
Ehkä mulle sattui esikäynnillä just se työviikon kaaospäivä, mun verikokeet oli hukassa ja piti järjestää samantien uusi näytteenotto, tulostin sylki paperit lattialle, asiakkaita oli alvariinsa koputtelemassa oveen ja puhelinkin pirisi...
Ihan hyvillä mielin kohti ensi viikkoa tässä kumminkin ollaan menossa, eikä enää jännitäkkään niin paljoa kuin aikaisemmin.
Terkuin,
- Leikkaus 7.12.teppana
- Re: Leikkaus 7.12.Sini-likka
- Re: Leikkaus 7.12.Memmu66
- Re: Leikkaus 7.12.teppana
- Re: Leikkaus 7.12.maruska
- Re: Leikkaus 7.12.aino51
- Re: Leikkaus 7.12.teppana
- Re: Leikkaus 7.12.Helena1961