Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sivuoireita joka lähtöön

Joo, voi olla että eri hormonilääkkeisiin passaa erilaiset valmisteet. Minä en ole kysynyt tyrniöljykapseleista, kun otan vaan yhden päivässä. Silloin kun sain sytostaatteja, onkologi lupasi että Omega 7:ää voi ottaa puoliannosta päivässä (niitähän voisi muuten ottaa useammankin per/pv).

Ehkä hilseilystä pääsisin eroon, jos malttaisin olla kotona enemmän ilman myssyä, pitääpä totutella. Olen myös jonkin aikaa käyttänyt mietoa hilseshampoota.

Ummetuksen suhteen olen tehnyt kaikenlaisia kokeiluja, ja kun sinnikkäästi yrittää keskittyä suolen toimintaa vilkastuttaviin ruokiin, niin kyllä tuloksiakin on tullut.

Olen jonkin verran kärsinyt myös hiivasieniongelmista. Aika pinnallista tuo kutina on ollut, ja siihen on tehonnut Canesten voide. Nämäkin ongelmat johtuvat Tamofeneista.

Lastu: lakritsi lupaa laksatiivisia vaikutuksia, ja mun kohdalla niin kävi, ei mitään ripulia kuitenkaan. Yksilöllisiähän tuo vaikutukset itse kullakin näyttävät olevan.

Kiitti vinkeistä teille. Tuon kaupasta vihreää lehtiteetä. Fructolaksia olisi myös tarkoitus kokeilla. Toin luontaistuotekaupasta Senna-teetä, pitäisi myös auttaa vatsan toimintaan, en ole vielä juonut.

Täällä paistaa aurinko täydeltä terältä. Olen lähdössä pitkälle kävelylenkille. Hyvät voinnit kaikille:)
tuike | 11.3.2012 klo 13:13:20