Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Lopullinen hoitosuunnitelma saatu
Hei piiku! Samalla hoitosuunnitelmalla täälläkin mennään. Minunkin hoitosuunnitelmani muuttui syöpälääkärin vastaanotolla.Maanantaina sain ensimmäiset sytot ja tänään aamulla tuli ensimmäinen huono hetki. Se meni kuitenkin suht nopeesti ohi.
Minulla myös Yliopistoapteekin valmistama mummutautilääke, joka kyllä on helpottanut nimenomaan öisiä hikoiluja. Ei ne vielä ole kokonaan hävinneet.
Närästys on tällä hetkellä mahdoton. Sen eliminoimiseksi olisikin hyvät vihjeet paikallaan. Tässä vaiheessa ajatellen sain mielestäni vähän huonot ohjeet tuon alkulääkityssatsin aloittamisen suhteen. Siis esim. siitä että närästyslääkkeen käyttö olisi varmaan kannattanut aloittaa siltä istumalta. Minä olen ottanut sitä vasta nyt, kun mahahapot jo ovat kurkussa, eikä se ainakaan toistaiseksi oikein tunnu tehoavan.
Kortisonin mukanaan tuoma yliaktiivisuus on laantunut.
Päivä kerrallaan tuntuu nyt parhaalta vaihtoehdolta
Uppe
- Re: Lopullinen hoitosuunnitelma saatuUppe