Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Hampaat kuntoon
Olen vielä linjoilla, joten vastaan hetimmiten - sen mukaan mitä tiedän.Hyvä, että olet sentään kuullut tuosta hammasasiasta. Olen kuullut/lukenut useammasta tietämättömästä. Itse kuulin työterveyslääkäriltäni, en hoitohenkilökunnalta.
Sytojen aikaan suu (ja tietty hampaat) on todella altis infektioille. Suuhan usein reagoi - enemmän tai vähemmän - hoitoihin. On tärkeää pitää se mahdollisimman puhtaana ja kosteana hoitojen aikana. Sen mukaan tietty miten pystyy. Tuotteita ja tapoja on monia.
Hammasvaivojen hoito sytojen aikana on vähintään hankalaa, joten niiden perusteellinen tarkastus ennen hoitoja on sitä parasta mahdollista ennaltaehkäisyä.
Kuulostaa lupaavalta tuo terapiahomma. Hyvä juttu! Eikä viikon jälkeen se käsi vielä nousekaan ihan kunnolla. Tee juttuja sitä mukaa mitä jaksat, kyllä varmaan huomaat jos alkaa väsyttää. Ja puhuminen oikeasti auttaa monia meistä. :)
- Isalle ja muille vastikään diagnoosin saaneilleKristitty Lilja
- Re: Isalle ja muille vastikään diagnoosin saaneilleKristitty Lilja
- Hampaat kuntoonKristitty Lilja
- Re: Isalle ja muille vastikään diagnoosin saaneilleKristitty Lilja