Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rakkaudesta Suomalaisiin Naisiin

Niinpä , tähän mun on pakko kommentoida , vaikka jo päätin että tää ei oo mun foorumi. Olen 55v karvanaama 21 v pojan onnellinen isä , ja suruissani siitä että Vaimoni on sairastunut vakavasti. Tukea me saadaan toisistamme ja siitä että puhumme paljon esim. ystäville ja perheenjäsenille asiasta , tässä se justiin onkin ,me ihmiset olemme erilaisia. Ei pidä yleistää ja ottaa kantaa , että tää mun asenne on se oikea. Voi tietysti käpertyä... Elämä jatkuu ilman koheltamistakin. Reaaliteetit otetaan huomioon.

Jos nyt vielä kommentoisin tuota synnytys-sali kokemusta. Olin mukana koko 19 tunnin ajan, minkä se kesti. Ja sitten kun tapahtuma oli ohi , niin sit en tiennyt itkenkö vai nauranko , elämäni upeimpia kokemuksia. Olihan se tietysti Vaimolle rankkaa. Hänen asennetta elämään osoittaa se eka kysymys "tapahtuman" jalkeen milloin mä saan ruokaa ja kahvia. Elikkä tässä nyt tuli sanottua se mikä ei muuten ole mun kirjoittelusta tullut esille. Vaimoni on vahva ihminen , minä olen se heikompi lenkki. mutt;>) ps tää olitässäjaeikäyhtäänempää.

pps olen aivan varma että tästä tulee kommentti mut siihen en vastaa.
Tellme | 24.9.2011 klo 01:21:46