Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mitä tarkoittaa?

Hei Vianna!
Kyselit, että olenko rintava?
Minulla on (oli) DD kupin kokoiset rinnat, muutoin olen normaalikokoinen.
Muuhun kokooni nähden kuitenkin kookkaat rinnat.

Minulle syöpäkirurgi ehdotti ennen leikkausta tätä ekspanderin laittoa ja aluksi oli tarkoitus rinnanpoistoleikkauksen yhteydessä pienentää myös jäljelle jäänyt oma rinta.
Leikkaava plastiikkakirurgi päätti kuitenkin, että on parempi, että oman rinnan kohotus jätetään myöhempään, kun nähdään minkä kokoinen rinta saadaan aikaiseksi ekspander venytyksellä. Hyvä päätös.

Leikkaus jossa ekspander poistetaan ja tilalle laitetaan silikoniproteesi, samassa yhteydessä oma rinta kohotetaan ja pienennetään saman kokoiseksi.
Minulla ei löydy oikein "tarpeita" omaan kudossiirteeseen.
Enää yksi täyttö ekspanderiin ja nyt näyttää jo kohtalaisen kookkaalta. Varmaan tulee ihan hyvä lopputulos. Pienemmät, mutta näpsäkämmät! Ikää on senverran, että oma rinta on jo laskeutunut, että on jo kohotuksen tarpeessa!
Jotain huumoria ja hyviä puolia tässäkin asiassa!

Sinun kannattaa kysyä omalta kirurgiltasi korjausvaihtoehtoja ennen kuin hän on tehnyt sinulle leikkaussuunnitelman.
Itse olen tyytyväinen, kun tuo tehtiin samalla kertaa, niin aika, ilman toista rintaa, jää lyhyeksi. Leikkaus mahdollisesti keväällä
2014 jos kaikki asiat menevät putkeen.

Terv. Manti
manti | 23.11.2013 klo 13:52:23