Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
allerginen reaktio taas solumyrkystä, loppuuko keinot?
Sain ekan vakavan rektion taxolista, paineet romahti ja hengitystiet meni tukkoon. Nyt kokeiltiin Gailyxia, mistä vain 10% saa ja minä taas siinä joukossa. Koitettiin uudestaan kortisoni esilääkityksessä, mutta sama homma. Vähän jäi vaivaamaan olisiko onnistunut jos olisi tiputettu hiljaisemmalla vauhdilla ,koska sitä meni toisella kertaa 1/3 osa kun tiputettiin hiljaa, mutta heti kun laitettiin normaalille nopeudelle niin reaktio tuli. Seuraavaksi kokeillaan doketakselia, mikä vasta kolmannes paras vaihtoehto minun tapaukseeni (kirkassolu), koska niin vähän tutkimustulosta. Saan nyt edellisenä päivänä kortisonia 1,5mg 3x10 tbl, kuulostaa hurjalta? Onko muilla vastaavia kokemuksia? Nyt sain siis vaan platinan ja 4 viikon päästä Tampereella yritetään uudestaan. Leikkaus on 28.6,pelottaa että nyt ehtii tapahtua jotain kun tiputus epäonnistui, riittääkö platina pitämään syöpäni kurissa? Eihän keinot voi lopua kesken.Muuten olen hyvässä kunnossa ja en ole saanut muita oireitamyrkyistä. Pelko nousee taas pintaan, kun juuri sain valettua uskoa tulevaan.- allerginen reaktio taas solumyrkystä, loppuuko keinot?riitta47