Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: hoitosuunnitelmasta

Hei nimimerkki Tellme, olet varmasti todella suuri tuki vaimollesi, samoin kuin minun mieheni jaksaa kuunnella minua ja on aina mukana tiputuksissa ja lääkärin vastaanotolla, kun itse en mitään muista kun sieltä lähden (paitsi ne pahat asiat).

Itkin kun luin viimeisen rivisi, vaikka järki tietty sanoo ettethän sinä voi tietää kuinka minulle käy, mutta kuitenkin...KIITOS se oli arvokasta...

Olisi todella tärkeätä että tänne kirjoittelisi myös ne jotka ovat pahoista asioista selvinnyt. On tietty muutama poikkeus. Ne antaa uskoa että se on todellakin mahdollista...miksei siis myös minulle...

Kova läksy opittavana, elää hetki kerrallaan, keskittyä elämään, ei sairauteen, mutta se on vielä aika mahdotonta kun hoidot vie niin paljon aikaa ja epävarmuus jatkosta...Mutta jos sen tautivapauden/paranemisen saan niin sitten...

Vaikka eihän meille kenellekkään ole huomista luvattu...pelottavaa on!! Mutta tästä taas jatketaan. Terveisiä vaimolle.
riitta47 | 16.9.2011 klo 14:36:31