Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: hoitosuunnitelmasta
Hei riitta47, Anteeksi ,tarkoitukseni ei ollut itkettää , vaan luoda uskoa tulevaisuuteen. Kyllä se on tärkeätä että tilanteissa on useampi korva kuulemassa , järkytyksessä voi mennä asioita ohi. Olen samaa mieltä , enemmän pitäis olla kirjoituksia kokemuksista. Sekin tuo jonkin asteista lohtua , että jollakin on mennyt vielä huonommin ja on selvinnyt. Pitää ajatella niinkuin optimisti , tuossa lasissa on vielä puolet jäljellä juomaa , eikä niinkuin pessimisti , tuossa lasissa on vaan enää puolet juomaa jäljellä. Mun vaimo lähti aamulla pojan tyttöystävän kanssa päiväristeilylle Tallinnaan , elää pitää niinkuin ennenkin. Mulla on kumminkin ollut koko päivän semmonen levoton olo , kun Vaimo ei ole paikalla. Meillä ei vielä ole esteenä mitkään hoidot , kipulääkityksellä mennään , saa nähdä sitten lopputarkastuksen jälkeen ens Tiistaina. Sinne mennään yhdessä kuulemaan "tuomio". Ei ole kellekkään päiviä lueteltu. Voi sattua ihan mitä vaan, kuten Raumalla pikkutytölle. Illalla muistaa mielessään , että Kiitos tästä Päivästä ja aamulla ylösnoustua , Huomenta Tämä Päivä. Mulla on ollut tapana iltaisin ,niin kauan kuin on yhdessä oltu toivottaa Vaimolle:Hyvää yötä Rakas , kauniita unia , ei saa katsella painajaisia ja Hei,Hei. Päälle vielä suukko. Kiitos terveisistä , kerron. Jaksetaan. Halataan.
- hoitosuunnitelmastariitta47
- Re: hoitosuunnitelmastacarpe diem!
- Re: hoitosuunnitelmastatullis
- Re: hoitosuunnitelmastaTellme
- Re: hoitosuunnitelmastariitta47
- Re: hoitosuunnitelmastariitta47
- Re: hoitosuunnitelmastaTellme
- Re: hoitosuunnitelmastagugi53