Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofenista Aromasiniin siirtyminen

Heippa,

mulla rinnanpoisto keväällä 2011 kun olin 47.v, ja sytojen/säteiden jälkeen Tamofenia, siis nyt 10 kk.
Onkologi arpoi jonkin aikaa Tamofenin ja jonkin toisen (varmaankin just Aromasiinin) välillä, ja päätyi Tamofeenin kuitenkin.

Kuukautiset mulla loppui jo ekaan sytostaattiin, ja vaihdevuosioireet alkoi heti kun aloitin Tamot.
Nivelkivuilta ja psyykkisiltä oireilta olen säästynyt, mutta sisäinen termostaattini on perusteellisesti vika-asetuksilla.
Unetkin on siis miten-kuten, näin lomalla ei niinkään haittaa, mutta kohta pitäisi töihin taas... saapas nähdä kuinka akka jaksaa?

Miksi sinulta kontroloitiin hormoniarvot?
Taidamme olla aivan saman ikäisiä, niin ajattelin, että olisiko minunkin syytä alkaa vaatimaan asian arviointia?
Meilläkin tarkistukset siirrettiin työterveyteen, ja kun olen miesvaltaisella alalla töissä, ei oma TT-lääkäri ole ihan kartalla näiden asioiden kanssa. Hän sanoi niin minulle itsekin ihan suoraan!
Vähän tuntuu, että tyhjän päällä ollaan, ja se hermostuttaa
Omaan aktiivisuuteen ja tiettyyn härkäpäisyyteen pitää luottaa.

Mukavaa loppukesää Sinulle!

Maiden

MarryMaiden | 4.8.2012 klo 15:09:42