Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Terveset Osaltolta
Heipat kaikille niin vanhollie kuin uusillekin.Kävin tuossa vähän lepäämässä osastolla. Menin sisään LA 28.7 kuumeen takia ja pääsin pois 2.8 . Olin saanut ekat tiputukset eli 23.7 Herceptin ja 24.7 tuli Taxotere. Kai tuo kuume johtui juuri tuosta sytosta. Ei ollut muita oireita paitsi selkä särky joka taas johtui varmaankin tuost neulasta piikistä. Nyt tuntuu siltä että olo rupeaa pikku hiljaa parnemaan.
En voi kuin kiittää PHKS osasto 62 henkilökuntaa hyvästä hoidosta. Vaihtoivat minulle jopa geelipatjan sen särkyni vuoksi.
Tuolla jossain kirjotettiin aikaisemmin näistä oloista niin kyllä nämä vaihtelee tosi paljon laidasta laitaan. Ainut mitä ei ole tarvinut tehdä niin yrjön kavaaraus on jäänyt väliin Enkä ole siitäollenkaan pahoillani. Pää kyllä on ollut ihan pöhkö melkein koko ajan. Nyt kyllä tuntuu siltä että uskallan ajaa jopa auton etkä huomenna.
Joten tämmöisiä tuntemuksia minulla.
En ole tännekään paljon jaksanut laitella kun ei ole jaksanut edes aina lukea.
Lämpöisin terveisin Kutri
- Terveset Osaltoltakutri
- Re: Terveset OsaltoltaKarhutar