Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pikkumyy rantautuu...........

Onnea sulle Pikkumyy :)
Mene vaan rohkeesti rannalle ootteleen meitä muita. Mekin tulemme sinne ajallamme. Näin haluan uskoa.

Empähän ole kirjoitellut tänne piiitkään aikaan mutta melkein päivittäin olen seurannut keskutelujanne ja ammentanut itselleni voimia ja tietoa.

Mulla on leikkaus (rinnan kokopoisto ja kainalon tyhjennys)tehty heinäkuussa ja eilen sain viimeiset sytot (ennen leikkausta x4 ja leikkauksen jälkeen x2). Eli 6 kertaa mm. taxoa ja viides kerta vei sitten ripset ja kulmakarvat myös ja näyttää nuo jo 3 millin hiuksetkin taas irtoilevan. Vähän se tympii kun jo alkoivat kasvaa.
Ensi kuussa säteet alkavat eli x5/vk ja yht. 5vk.

Nyt kortisoni vielä piristää mutta viimeistään ylihuomenna iskee väsymys. Ja makuaisti sanoo työsopimuksensa irti ja ne luustosäryt yms oireet mutta kyllä ne kestää.

Pohdin että käyn psykiatrian polilla sitten säteitten jälkeen kun olen kuullut että voi tulla hoitoväsymystä ja masennusta kun hoidot päättyvät. Ehkäpä tämä hoitotahti on niin tiukkaa ettei sitä ehdi oikein asiaa työstää hoitojen aikana kunnolla.

Oikein hyvää alkavaa syksya ja hyviä vointeja Pikkumyylle ja kaikille ihanille siskoille tällä palstalla jotka jaksatte tsempata ja auttaa.

Halauksin Mehitähti
Mehitähti | 29.8.2007 klo 11:33:06