Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pikkumyy rantautuu...........

Tosi osuvasti sanottu Kehäkukka, minä ainakin haluan seilata tällä toipumisen ja uudelleen suuntautumisen veneellä.

Muutenkin tässä on voimakkaan muutoksen aika ja monet kuviot joutuu tavallaan järjestämään uusiksi. Jäin työttömäksi juuri ennen sairastumista ja nyt kävin työkkärissä juttelemassa tilanteestani. Työasiat saa kohdallani vielä odottaa ja ensin tehdään kunnolliset kuntoutustarve ja työkyky selvitykset, kun mulla on noita muitakin vaivoja. Ensi viikolla menen kuntoutusohjaajan kanssa juttelemaan asioista, samalla katsotaan sopeutumisvalmennuskurssi vaihtoehtoja.

Työkkärin tädille sanoin, että tiedän kyllä keinon miten saan töitä, täytyy vaan saada terveys takaisin ja iästä pois 20 vuotta.

Tämän sairausajan on jotenkin jaksanut sinnitellä elämällä päivä kerrallaan, mutta nyt tarvitsee alkaa tehdä vähän pitemmänkin ajan suunnitelmia elämänsä järjestämisessä. Mutta apua onneksi löytyy ja asiat selviää kun itse vaan on aktiivinen.

Lämpimin terkuin Sartsa

Sartsa | 29.8.2007 klo 11:33:02