Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leikkaano kaiken vai en?
Hei !minä ajelin myös kaljuksi heti kun alkoi hiuksia tuppoina lähtemään.nyt pää on kuin sänkipelto,suuria kaljuja saarekkeita ja vaihtelevaa millin sänkeä.,mutta eipähän ole hiuksia putoilemassa pullataikinaan!
minä en myöskään tunnu sopeutuvan peruukin pitoon ,käytän sitä lähinnä vain töissä.huiveja käytän paljon...niistä saa aika mukavasti sävyteltyä kokonaisuuksia.Pipoja myös...mitään kuumia materiaaleja ei kannata hankkia, kaljukin hikoilee...ihan uusi juttu sekin.
Tottahan se on ettei sitä nyt ole kauneimmillaan,mutta aika kuluu kuitenkin aika nopeasti!
Tunne ,että olen ruma ja ettei minua voi haluta on kuitenkin eniten omassa mielessä..eilen mieheni piti pitkän saarnan siitä ,ettei hiuksettomuus ole minua muuttanut ,eivätkä hiukset ole hänelle seksuaalinen "elin"...vaan se on jotain ihan muuta minussa olevaa.
Elikkäs itsestä pitää osata tykätä vaikka sairastaminen jälkiä jättääkin.Helliä ja huoltaa..
Karhutar , olen lukenut paljon kirjoituksiasi...On upeaa ,että olet jaksanut hankkia niin paljon tietoa tästä taudista! ja haluat tietoa myös jakaa meille muille jotka vielä räpiköimme alku metreillä.Sopeutumista muuttuneeseen minään auttaa paljon kun muut edellä menijät jakavat kokemuksiaan..
Seija-Anita, kyllä sinäkin sopeudut! kun on mennyt muutama viikko niin huomaat ,että alat tottua sänkeesi, uskon niin! nyt kannatta myös panostaa väreihin ja meikkeihin,ihan kaikkeen mistä saat hyvän mielen!
JA Katsokaa ! mikä hieno kevätpäivä tänään on!!
kultsikki
- Leikkaano kaiken vai en?seija-anita
- Re: Leikkaano kaiken vai en?Karhutar
- Re: Leikkaano kaiken vai en?kultsikki
- Re: Leikkaano kaiken vai en?villasukka
- Re: Leikkaano kaiken vai en?Maijastiina
- Re: Leikkaano kaiken vai en?strawberry
- Re: Leikkaano kaiken vai en?seija-anita
- Re: Leikkaano kaiken vai en?kultsikki