Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Rantauduttu on .......

Viimeiset säteet saatu, ( nyt "säteilen" hoidon loppumista).

Kiitos kaikille yhdessä soutaneille ihanille naisille.

Näin jälkikäteen katsellen tämä 1/2 vuotta , jonka olen (joutunut)viettämään tässä syöpähoito maailmassa , tuntuu pitkältä ja kivikkoiselta. Vene kolahti parikin kertaa kiville,mutta myös teidän avullanne sieltä selvisin selville vesille. Kiitos kaikille. Olette antaneet energiaa , voimaa ja sitä tärkeintä vertaistukea , mitä ei mistään muualta olisi voinut saada ja jota ilman tämä hoitoputki olisi ollut paljon raskaampi kestää.
Tämä 1/2 vuoden sairasloma on ollut todella tarpeellinen , en olisi pystynyt töissä käymään ( sytot olivat sen verran raskaat kestää).No nyt sädehoitojen aikana on saanut ottaa rennommin. sairaslomalla on ollut aikaa miettiä tätä sairautta ja elämää yleensäkin . Pysäyttihän tämä ja niin varmaan on tarkoituskin. Ihmettelen suuresti niitä (sairastuneita), jotka pystyvät (haluavat)käydä töissä , hoitojen aikana. Mielestäni kannattaisi suoda itselleen aika rauhoittua ja keskittyä taudin hoitoon ja omaan itseensä.Jokainen löytää itsestään uusia ulottuvuuksia ja alkaa suhtautua elämäänsä eri tavalla. Toivottavasti positiivisesti, sillä se on ainoa tapa selviytyä. Positiivinen ihminenhän selviää aina ,kun ei käytä aikaansa turhaan suremiseen .
Jokainen on matkansa aloittanut ,kuka aikaisemmin ,kuka myöhemmin , mutta kaikki me kokemusta rikkaampana jatkamme elämäämme.Tämä matka on laittanut minun elämäni arvot uuteen tärkeysjärjestykseen. On ne ennenkin olleet kohdallaan ,mutta nyt osaa arvostaa entistä enemmän ,erilaisia asioita.

Halaukset kaikille ja erityisesti viime kesänä urakkansa aloittaneille ( nimiä mainitsematta) tiedätte itse että tarkoitan juuri teitä <3 <3 <3.
Tuplahalaus kaikille teille ,joilla on jo (valitettavasti) uusintakierros menossa. Voimia ja uskoa taipaleeseenne. Erikois lämpimät halaukset Julialle, olet uskomattoman joustavan-sitkeä nainen.Tsemppiä.

Jatkoa seuraavassa viestissä
liikkeelle | 5.3.2008 klo 15:48:34