Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rantauduttu on .......

vastaus liikkeelle.
Mainitsemastasi työssä käynnistä juttusi yhteydessä.
Haluan valottaa omaa tarinaani, siis olen niitä työssä käyviä sytöhoitojen aikana minullahan oli adjuvantti hoitoina 6xcef joista olen saanut jo viisi ja pääsiäisen jälkeen on viimeinen hoito. sädehoitoja minulle ei tule kasvaimen ollessa todella pieni ja kainalot olivat tautivapaat mutta halusin kokorinnan poiston.Olen siis halunnut käydä työssä kokohoidon ajan ja olenkin siinä onnistunut (Tämä on ollut minun valintani huom. jota en voi suositella kennellään muille)Niinkuin varmaankin se ollut sinulle valintana olla sairaslomalla. En ole kokenut pitäisi vatkata tai miettiä sairautta ei se jalosta ketään,omalla valinnallani olen unohtanut sairauteni ja viettänyt normaalia elämää.Niinkuin sanoin kaikille tämä ei sovi.mutta olen todella kiitollinen että hoidot on kohta saatu kevät ja kesä odottavat,kunhan myös hiuksetkin kasvaisivat,varmaankin kesä vielä menee peruukissa.Mutta toivon kaikille Rintanaisille jaksamsia, ja iloista mieltä. T.Pistaasi
pistaasi | 7.3.2008 klo 09:52:27