Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: jäähattu
Hei basilika ja muut!Sillon kun mä ekan kerran kokeilin jäähattua, olin sairaalan osastolla ja jouduin pyytämään hattua 4 kertaa. Tosi hienoa, että sulla on hoitajat tuoneet uuden hatun tilalle hoidon aikana! Itse huomasin, että hattu lämpenee suhteellisen nopeasti ja mietin että auttaako se sitten yhtään. En vieläkään ymmärrä, miksi jäähatun saaminen sairaalan osastolla oli niin vaikeaa tai eräs hoitaja sanoi heti, että se pitää hakea eri kerroksesta ja toinen sanoi ettei niillä ole jäähattuja..mikä tuntuu näin jälkikäteen melkein huvittavalta, kun olin saanut tiedon, että ne siellä eri kerroksessa ovat.
Toisen hoidon yhteydessä, olisin saanut jäähatun, mutta kun hiuksia oli siinä vaiheessa jo lähtenyt, en enää katsonut jäähattua tärkeäksi. Mitään ongelmia sen hakemisen suhteen ei olisi ollut. Viime viikolla sain peruukin, mutta pärjään nyt vielä ilman sitä ja alesta löysin pari huvia, mitkä tuntuvat mukavan kevyeltä päässä. Ehkä se on niin, että kaikkeen tottuu, pääasia että saisi oman terveyden takaisin..ja onneksi on kesä ja huivit tuntuvat olevan muotia :)
- jäähattumaaliskuu
- Re: jäähattuMeriTuuli
- Re: jäähattuMilan
- Re: jäähattuEllaM
- Re: jäähattuMehitähti
- Re: jäähattujosba
- Re: jäähattuMehitähti
- Re: jäähattumimi
- Re: jäähattueimeli
- Re: jäähattubasilika