Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: jäähattu
HeippaMulla oli ekalla kerralla jäähattu päässä ja noin 2,5 viikon päästä hoidosta hiukset alkoi harventua silti eli käytännössä se vaan hidastaa hiusten lähtöä..tosin olen kuullut, että joillakin on hiukset pysyneet päässä jäähatun avulla, mutta varmaankin se on harvinaisempaa.Ja koska kuulun Finxx-ryhmään, syön kotonakin sytostaatteja eli jäähattu ei mun kohdalla toimi senkään vuoksi. Kyllä itku tuli, kun huomasin ekan kerran kun hiustupot vaan irtoili. Pidän edelleen ponnarilla hiuksia, sen verran kun niitä vielä päässä on. Loppuviikosta peruukin haku, mikä ensin tuntui tosi vastenmieliseltä, mutta nyt oikein odotan sitä, jos vaikka saisi "unelmahiukset" ja ainakaan ei ole huonoja hiuspäiviä enää, peruukki vaan päähän ja menoksi! 2 hoitoa takana ja vielä 4 edessä. Katselin muuten MeriTuuli sinun viestejäsi, oltiinkohan me samaan aikaan maanantaina Meikun sairaalassa (jos käyt siellä)sulla taisi olla 3 lasta, mutta ei ehditty hirveästi vaihtaa kuulumisia. Mulla on 1 lapsi, 13 v.tyttö. Voi tietty olla, että sekoitan sut ihan eri henkilöön, kun olen nyt paljon lukenut palstaa..
- jäähattumaaliskuu
- Re: jäähattuMeriTuuli
- Re: jäähattuMilan
- Re: jäähattuEllaM
- Re: jäähattuMehitähti
- Re: jäähattujosba
- Re: jäähattuMehitähti
- Re: jäähattumimi
- Re: jäähattueimeli
- Re: jäähattubasilika