Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: erävoitto syövästä saavutettu, taistelu jatkuu...

Heippa vaan hyvä ystävä!
Kyllä meidän kannattaa uskoa vain lääkärin sanaan, ei kukaan lääkäri mene lupaamaan sellaista mihin ei itsekään uskoisi. Olen varmma, että sinua on ollut hoitamassa Suomen parhaimmisto syöpälääkäreistä.
En ymmärrä sellaisia ihmisiä, ketkä alkavat kertoa syöpään sairastuneille tämän ja tuon kuolleen syöpään tai yleensä sairauden huonoista puolista. Tällaisia ei -empaattisia ihmisiä on tosi paljon.
Kun minulta loppui sädetykset, niin kysyin onkologilta rintasyöpäni uusiutumisriskistä, ja vastasi sen olevan "olematon." Tuo sana kantaa minua eteenpäin, vaikka sairaanhoitajana tiedänkin, että pienen pieni mahdollisuus voi olla..., mutta en jää miettimään sitä. Jostain meidän on saatava voimaa, minkä avulla edelleen sinnittelemme eteenpäin.
Jo aikaisemminkin olen sanonut, että olet taistelijatyyppi. Joku toinen olisi sinun tilassa antanut periksi. Hienoa, että olet jaksanut ja kiitos esimerkistä ,mitä olet antanut meille muille!!!
Tämä sivusto on kyllä ollut aivan mahtava tuki ja turva. Ihmiset ovat tulleet tuntemattomina hyvinkin tutuiksi, joistakin on piirtynyt silmiin kuva, minkä näköisiä kukin on. Olisipa hauska joskus tavata...
Minä olen myös lisännyt liikuntaa, että nivelet pysyisivät vetreinä. Nyt on oikea kylkikaari kipeytynyt ja johtuu varmaan käsien heiluttamisesta ja vesijumpasta. Toisaalta proteesikin voi olla liian painava, olen nimittäin saanut muutaman kilon pois. terveisin Gugi
Nyt aamulenkille aurinkoon, ennenkuin alkaa sataa.
gugi53 | 15.3.2012 klo 09:47:18