Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: erävoitto syövästä saavutettu, taistelu jatkuu...

Hei,
Kiitos kaikille tuhannesti lämpimistä sanoista. Tunnutte moni niin läheisiltä ihmisiltä, vaikkei olla tavattu, mutta moni teistä on jaksanut kannustaa minua tämän vuoden aikana.

Nyt on vain yritettävä pitää pää kasassa, vaikka useita kertoja päivässä ajatus siitä että syöpä tulee takaisin valtaa mielen. Silloin menen aivan paniikkiin ja se tunne on niin todellinen että se mahdollisuus tuntuu varmalta. Varsinkin kun kohtaa ihmisiä jotka jopa sanovat suoraan että se tulee kuitenkin takas ja perään esimerkkejä kenellä niin on käynyt.

Kävin tänään ekan kerran vesijuoksemassa, olipa ihanaa. Se ei käy jalkapohjiin, joten otan sen viikottaiseksi tavaksi. Myös kuntopyörällä aijon nyt kuntoilla pari-kolme kertaa viikossa, kun jalkapohjat ei salli pitkiä kävelylenkkejä.

Mutta eikö niin että jos lääkäri sanoo että" täydet mahdollisuudet parantua" ja että" sinuna olisin toiveikas", niin eikö se tarkoita sitä että hyvinkin voi käydä, jos vain nyt jaksan tsempata nämä hoidot loppuun?

Työni on aika raskasta, mutta en aijo siitäkään vielä luovuttaa, kun vapaita kuitenkin on niin paljon. Sielläkin vertaan itseäni koko ajan muihin ja tunnen kuinka en ole kuin ennen, mutta siihen on vain sopeuduttava ja ajateltava että parempaan päin koko ajan mennään.

Ja tietysti on otettava huomioon että suurimmalle osalle ihmisiä sana syöpä on yhtäkuin kuolema, niin siksi eivät voi oikein uskoa että selviän.

Muille jotka kärsivät jalka/iho ongelmista suosittelen Nelisan antiseptista voidetta. Tilasin sitä netistä, se on paras.

Toivon todella että pystyisin luottamaan että elämä kantaa, sillä minullahan on verikokeet ja Tampereen käynti joka kolmas viikko vaikka hyvin menee, niin silti tosi pitkään. Niin kyllä siihen ainaisessa pelossa elämiseen väsyy, aina pelottaa jos merkkiaine lähtee nousuun ym.

Aurinkoisia kevät päiviä teille kaikille ja olen niin onnellinen jos olen voinut jollekin antaa uskoa ja toivoa esimerkilläni...

Kirjotellaan edelleen...
riitta47 | 14.3.2012 klo 18:42:46