Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Gynesyöpäleikkauksesta hermovauriota jalkoihin /Kenellä?

Hei!
Minulla on tehty totaalit poistot yli 10v sitten ja olen nyt 44v. Hermosärkyjä ja turvotuksia on operaatioista valitettavasti jäänyt. Ei niistä kukaan koskaan kertonut.... väittivät vaan kun ei aina jaksanut raataa töissä, että olen masentunut... no joo kyllähän noi hormoonihäiriöt sitä alakuloisuuttakin aiheuttaa. Kävin ENMG:ssä ei ollut hermovaurioita mutta kummasti jalat on vaan kipeet. Viime syksynä tapasin yhden kynegolokin joka puhui sitten asiat suoraan ja hyvä niin... Näistä oireista ei valitettavasti parane välttämättä koskaan. Pitää vaan sopeutua ja yrittää jaksaa. Mutta varmaan ovat hyvinkin yksilöllisiä. Kipuja hoidetaan nyt lääkkeillä, jotka onneksi on lieventäneet niitä ja tokihan se auttaa sitten mielialaankin parantavasti. Hormonihoitoahan minulla on tietysti käytössä ainakin 50v asti. Mutta minua kyllä helpotti kun kohdalle sattu sellanen lääkäri joka sano asiat suoraan... ei tarvi enään YKSIN miettiä, et onko mun päässä tosiaanki kaikki vinksahtanut!!! Toivottavasti löydät lääkärin joka tietää tästä sairaudesta ja osaa sanoa asiat suoraan. Kaikesta huolimatta Hyvää kesää sinulle :)
t.anu
anulimökö | 3.7.2013 klo 10:33:41