Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaa
Ihanaa .......Pääsin vihdoinkin kunnolla liikkeelle.Aloitin tänään aamupäivällä( luvalla )kuntoklubilla ravaamisen , mul olikin jo pahat vieroitus oireet . Piti ihan viime viikolla käydä nuuhkimassa ilmapiiriä . Olenhan mä tähän päivään asti kyllä tehny , joka päivä n.10 km pyörälenkkejä ,(paitsi leikkaus ja sitä seuraavana päivänä ). Aloittelin nyt salilla ihan hissukseen ja varovasti pienillä painoilla , enkä tehnyt rintalihas liikeitä .
Mut kyllä kylki ja maha saivat kyllä kyytiä ,kun tuntui et toi vyötärö rupes turpoomaan.......Olihan siin oikealla ( leikatulla) puolella varmaan viel vähän turvotustakin .Olen kyllä yrittänyt pitää aineenvaihduntaa yllä , että nesteet poistuis paremmin.En nyt kylläkään voinut tehdä kaikkiakaan suunnittelemiani liikkeitä , kun viime viikolla treenasin kotona ison jumppapallon kanssa vatsarutistusliikkeitä ja tein eri paikassa kuin yleensä .Tyhmä laitoin sen maton päälle ja eikös ensimmäisen rutistuksen aikana läsähdin suoraan perseelleni ( matto läks alta pois) . Siinä mä haukoin henkeäni vähän aikaa ja kokeilin onko kaikki OK. Nyt en pysty istumaan kovalla ja on tullut vaan hieman kipeemmäks. Varasinkin huomiseks lääkärille ajan , ettei vaan oo lonkkaluuhun tärähtänny .
Mä kun en vähästä säikähdä , enkä ole kipuherkkä . Talvellakin reväytin etureiteni ja pidin sitä kaks viikkoa ennen kun menin lääkärille ,( kunnes mustelmat alkoi häipyä),eikä vaan parantunu. . Ultralla sitten todettiin et siitä oli lihas katkennu.Olihan se kyllä kipee .... Mä tänään ihan innostuin ja lähdin vielä illalla vesicircuittiin , se vesi kun on niin ihana ja muokkaava elementti , eikä sattunu perslihaksiinkaan . Huomenna olis ( jos lääkäri sallii) ohjelmassa Pilatesta ja Hydrobiciä . Mun täytyy yrittää nyt liikkua taas varastoon ( mahdotonta ), et oon hyvässä kunnossa noita jatkohoitoja ajatellen , jos sitten ei jaksakkaan mitään ....
Tulipas taas pitkä kirjoitus, mä vähän innostuin . sorry....
- Humppa pumppaa kuningasjumppaaKarhutar
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaKsantippa
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaliikkeelle
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaLotteliini
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaahannakaija
- Re: Humppa pumppaa kuningasjumppaaliikkeelle