Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ensimmäinen kontrolli

Hei,
Et valita turhaan! Jokainen päivä epätietoisuudessa on raastava.
Minä en kestänyt viime syksyllä odotusta. Kävin yksityisellä mammossa ja ultrassa-viikon odotin tuloksia ja heti seuraavana päivänä istuin yksityisellä klinikalla Helsingissä. Odottavan aika on pitkä ja jo pelkkä kolsultointi lääkäriltä tekee hyvää. Itse jäin sille tielle hoitoon ja heti seuraavalla viikolla sain leikkausajan. Tuolloiseen päätökseeni vaikutti hoitajien lakko. Minut oli leikattu jo kaksi kertaa ennenkuin olisin saanut julkisella ajan ensimmäiseen leikkaukseen.
Julkinen hoito on hyvä, olen seurannut vierestä, se vaan kestää ja vaatii välillä kanttia ja malttia.
Yksityisen puolen lääkärien pakkioista Kela korvaa aika kivasti ja avun hakeminen ei varmasti ole huono asia.
Ota yhteyttä Doctares klinikkaan ja siellä Timo Joensuu auttaa sinua varmasti. Ihana syöpälääkäri, saat häneltä neuvoja asiasi kanssa ja neuvoa jatkotoimenpiteeseen.
Olen itse äärimmmäisen tyytväinen valintaani, olin tietysti onnekas, että minulla oli otettu vakuutus.
Voimia sinulle!
Mimmuska
Mimmuska69 | 15.2.2008 klo 17:41:40