Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen-kokemuksia?
Täällä toinen Tamofenin käyttäjä. Minulla suurin ongelma oli nuo hikiaallot, joita aluksi oli oikein riesaksi asti. Sitten sain reseptillä noita yliopiston apteekin kolmen lääkkeen yhdistelmäsekoitusta, joita ota 2 tabua joka ilta niin hikiaallot rupesivat loppumaan. Nyt en huomaa mitään oireita. Olen ihan uskomattoman onnellinen, ettei tarvitse taistella sivuvaikutusten kanssa.Eli kannattaa varmaan jutella lääkärin kanssa, josko tuohon rähinätautiinkin saisi jotain helpotusta, että olotila tasaantuisi. Kuinka kauan olet muuten syönyt noita, sillä alku oli minulla ainakin vaikeaa ja oireitakin oli enemmän. Nyt olen syönyt noin 4 kk ja olo on todella hyvä.
Tuo kohtusyöpä minuakin huolettaa, juttelin siitä jo gynen kanssakin, että pitäisikö kohtu poistaa. Hän sanoi, ettei nyt ruumiinosia voi aina poistaa sitä mukaan kun on joku riski ja oikeassahan hän oli. Lisäksi hän sanoi, että riski on melkoisen pieni.
- Tamofen-kokemuksia?Maarit65
- Re: Tamofen-kokemuksia?kesätuulahdus
- Re: Tamofen-kokemuksia?Miitta
- Re: Tamofen-kokemuksia?kesä-09
- Re: Tamofen-kokemuksia?strawberry
- Re: Tamofen-kokemuksia?Maarit65
- Re: Tamofen-kokemuksia?lillukka
- Re: Tamofen-kokemuksia?kesätuulahdus
- Re: Tamofen-kokemuksia?Untuvikko