Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen-kokemuksia?
Minä olen syönyt Tamofeniä Lokakuusta 2009 saakka. Joten taitaa tulla kohta 1,5 vuotta aloittamisesta.Aluksi oireilin valtavasti hikoilin lähinnä öisin niin että pyyhkeen päällä nukuin ja suihkussakin oli öisin käytävä...hohhoijaa...kaupan jonossa hiki alkoi virtaamaan niin että aivan läpimärkä olin kauppareissun jälkeen...alapään limakalvot meni todella kuivaksi ja huonoon kuntoon mutta sitten muutaman kuukauden jälkeen oireet hävisivät ?
Ilmeisesti elimistö jotenkin tottui.Gynekin sanoi tällä viikolla että viime vuoden näkymään nähden on alapään limakalvot todella hyvässä kunnossa !
No sitten kesällä tilalle tulivat krampit, suonenvedot ja kankeus ja luojan kiitos magnesium/kalkki ja omega3 nivelille auttoivat ongelmaan.
Villasukat jalassa kuitenkin nukun kesät talvet tästä lähtien !
Vielä kun suun kuivuteen löytyisi helpotus olisi oireet balansissa. Vaan jos tamofen kerta tehoaa ja auttaa ovat oireet kuitenkin pieniä ja hallittavissa.Ja vaihtoehtojahan ei ole.
MAJ
- Tamofen-kokemuksia?Maarit65
- Re: Tamofen-kokemuksia?kesätuulahdus
- Re: Tamofen-kokemuksia?Miitta
- Re: Tamofen-kokemuksia?kesä-09
- Re: Tamofen-kokemuksia?strawberry
- Re: Tamofen-kokemuksia?Maarit65
- Re: Tamofen-kokemuksia?lillukka
- Re: Tamofen-kokemuksia?kesätuulahdus
- Re: Tamofen-kokemuksia?Untuvikko
- Re: Tamofen-kokemuksia?MAJ