Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Toisessa taxo keskeytyi.. jatkoa
Hei!Sama annos mullakin tuota kortisonia sekä sairaalassa antavat vielä antihistamiiniä ennen tippaa. Lääkäri mullakin pyyhälsi paikalle heti ja vasta sitten itsekin tajusin hätääntyä tilanteesta ja kysellä, että mitäs nyt tehdään. Mä olen hoidossa Tampereella ja siellä oltiin sillä linjalla, että koetetaan jatkaa tiputusta lisäkortisonin jälkeen. Hyvinhän se sitten meni, mitä nyt meikäläinen kauhusta kankeana odotti oireita tulemaksi. Mielikuvitus oireita on kyllä ollut melkein koka tipassa sen jälkeen ihan tänne asti. :)
Jos tuo tiputus ei olisi onnistunut niin lääkärin mukaan mullekin olisi haettu joku toinen sytostaatti tilalle. Mulla menee 8xTC (docetakseli/syklofosfamidi) ja olen kyllä tyytyväinen, kaikesta lisäkortisonista huolimatta, että voidaan edetä hoitosuunnitelman mukaisesti sillä lääkkeistä on ollut niin suuri apu mun tapauksessa. Kannattaa muuten pitää mielessä, että nämä meidän hoidot ja tapaukset on kovin yksilöllisiä ja lääkärit kyllä tietävät mikä kenellekin on parhaaksi.
Ei muuta kuin tsemppiä torstaille ja pahoinvointilääkkeet valmiiksi jos sieltä sellaista tulee. Mulla oli viimeksi huonetoverina 4xCEF:n jo saanut ja hän sanoi, ettei ole juurikaan mitään oireita saanut eikä pahoinvointia ole ollut, ainoastaan pientä etovaa oloa.
Terveisin,
- Toisessa taxo keskeytyiMemmu66
- Re: Toisessa taxo keskeytyiteppana
- Re: Toisessa taxo keskeytyiKiroileva siili
- Re: Toisessa taxo keskeytyi.. jatkoateppana
- Re: Toisessa taxo keskeytyipeppipitkätossu