Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ohi on, ohi on, ohi on!

Hei

Onpa kiva kuulla, että hoidot ovat sinulta ohi. Niin se elämä vaan etenee omaa polkuaan päivä kerrallaan.

Minä olen aina satunnaisesti seuraillut syöpäkeskusteluja vaikka en ole tänne kirjoitellutkaan- hengessä ollaan mukana. Minun hoidothan päättyivät toukokuulla ja nyt odotellaan 1v kontrolliin aikaa. Olen ollut töissä ja voimat pikkuhiljaa ovat palanneet entiselleen. Sytostaatit veivät minun lihaskunnon pohjalukemiin, mutta päivä päivältä voimat ovat kasvaneet ja paino pudonnut normaalilukemiin(tuli vähän syötyä makeaa suruun). Kaikki on taas niin hyvin kuin olla voi. Välillä itkettää ja välillä naurattaa niinkuin elämässä yleensä. Ja tukkaa on leikattu ja värjätty jo muutaman kerran.

Ikävää että tänne palstoille tulee niin paljon uusia syöpään sairastuneita, mutta onneksi meillä on toisemme ja se tuki mikä täältä löytyy. Kaikkea hyvää sinulle Lotteliini jatkossa kirjoittelehan joskus ajatuksiasi, niitä on mukava lukea.
Terveisin PIUPALIPAUPALI
piupalipaupali | 27.11.2007 klo 17:56:39