Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: 5 vuoden Tamofenin jälkeen vielä Femaria - onko muita?

Siis oletko ani.liini syönyt tuon 5 vuoden kuurin Tamofenia ensin? Sehän on myös antiestrogeeni, ja vielä v. 2004 kun aloin syödä sitä, sen katsottiin riittävän. Toki minäkin sen ekan kuurin olen kiltisti syönyt vaikka haittavaikutukset on toisinaan (varsinkin stressaantuneena) merkittävät.

Nyt käytyäni 5-vuotiskontrollissa kysyin lääkäriltä hänen mielipidettään asiasta. Antoi kyllä minulle vapaat kädet, kun olen saanut sytot ja säteetkin.

Olisi ollut kiinnostavaa kuulla juuri niistä Femarin haitoista verrattuna Tamofeniin. Toki sekin on yksilöllistä. Päädyin nyt kuitenkin kokeilemaan Femaria jonkin aikaa. Yksi hyvä syy sen syömiseen on, että pääsen vielä kahden vuoden päästä kontrolliinkin, jos syön sen ajan niitä. Ehkä sen takia kannattaa kärsiä vielä se kaksi vuotta.Katsotaan vuoden loppuun mitä kaikkea tulee.
kukkamaaria | 6.3.2009 klo 15:41:26