Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nettikeskusteluista vielä
Tsemppiä ja hyvää matkaa eteenpäin! KAIKILLE.Minusta tämä on hyvä kanava. En ole noin muuten mikään netin ystävä ollut ollenkaan, mutta tässä on jotain ja saa katsomaan asiaa ehkä laveammin vähän muutenkin.
Usein luen, aina en jaksa kirjoittaa. Meillä on aikamoista muutakin härdelliä elämässä nyt.
Nyt kun minulla oli syöpä (huomatkaa aikamuoto), niin melkein kukaan ei enää mistään muusta puhukaan. Kaikki näyttävät tuntevan huomattavan määrän vaikka mistä selvinneitä syöpäpotilaita. Uusi omenapiirakkaresepti kiinnostaisi enemmän, jopa se. Minä olen edelleen se vanha minä, kaljunkin alla, pää toimii, elämä jatkuu. Hyvin tärkeä ja älykkään oloinen keskustelukumppanini on perheen nuorin kissa. Hänen sanavarastonsa pärjää hyvin useiden aikuisten puheenaiheille.
Ja kun ei voi käydä töissäkään. On aika tylsää ja yksinäistä.
Mutta lapsia ei voi kuin kehua.
Niin ja sitten vielä. Äidit ja jäkälät eivät katoa koskaan. Eivät myöskään rakkaimmat ystävät.
Ai vitsit, ei pitänyt valittaa. Tänään on oikeasti hyvä päivä.
- Vihdoinkin jotain postitiivista!!Tuskamuikkunen
- Re: Vihdoinkin jotain postitiivista!!Tulevaisuus?
- Re: Vihdoinkin jotain postitiivista!!Nettitikku
- Nettikeskusteluista vieläTuskamuikkunen
- Re: Nettikeskusteluista vieläMaarit65
- Re: Vihdoinkin jotain postitiivista!!Tuskamuikkunen