Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vihdoinkin jotain postitiivista!!
Hei Tuskamuikkunen!Olen onnellisessa asemassa siinä mielessä, että puolisoni selvisi uusiutuneesta syövästä, josta hyvin harva selviää. Hän sai kokeellisen hoidon,jota ilman hän ei olisi selvinnyt, lapset olisivat jääneet puoliorvoiksi ja minä leskeksi.
Olen myös siinä mielessä onnellisessa asemassa, että tämän rankan elämänvaiheen jälkeen osaan oikeasti nauttia jokaisesta arkipäivästä. Jokainen päivä on laatupäivä riippumatta päivän laadusta! Jokainen eletty päivä on tallella.
Kun puolisoni sairastui, ennusteet olivat alussa aika lohduttomia, mutta hän selvisi. Meilläkin lääkäri kehoitti lukemaan nettiä varauksella, artikkelit joita siellä oli, olivat osa hyvinkin vanhoja. Englanninkielisistä artikkeleista löysin parhaiten tietoa.
Siksipä pidä yllä positiivinen tahtotila, vaikka hoidot kuinka pelottavat ja vaikka kuinka epäilisit jossain vaiheessa niiden tehoa. Mitä vahvempi tahto potilaalla on pysyä hengissä, sen paremmin hän kestää ja sietää hoidot ja niiden sivuvaikutukset. Puolisoni kesti hoitojen aikaan vaikeat ja hengenvaaralliset infektiot - häntä auttoi jaksamaan perhe ja läheiset. Sinullakin on hyvä syy jaksaa -tyttäresi!
Voimia, jaksamista, tsemppiä. Olet tunnelin alussa,mutta usko vain ja luota -kyllä se valo sieltä häämöttää. t.suvi
- Vihdoinkin jotain postitiivista!!Tuskamuikkunen
- Re: Vihdoinkin jotain postitiivista!!Tulevaisuus?
- Re: Vihdoinkin jotain postitiivista!!Nettitikku
- Nettikeskusteluista vieläTuskamuikkunen
- Re: Nettikeskusteluista vieläMaarit65
- Re: Vihdoinkin jotain postitiivista!!suvi06
- Re: Vihdoinkin jotain postitiivista!!Tuskamuikkunen