Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Morkkista pukkaa.. "ihanaa" että joku nosti tupakan esille

Hei !

Oli kiva kuulla muiltakin tätä samaa. Itse en ole vakipolttaja niinkuin sanoin. Silloin tällöin tulee muutama sauhuteltua. Lopetin vuonna 94 olin n.15 vuotta polttamatta.Lopettaminen oli helppoa kun poltin niin vähän ja mies ei polta lainkaan. Aloitin hoitotyön jolloin tuli satunnaisesti poltettua mutta vain yövuoroissa ja viihteellä ollessa. Voi sanoa että niin sanottu sosiaalinen tapa ja vanha polttaja kun on niin siellä se taustalla aina on.Nyt yritän tsempata että tämäkin tapa jäisi. Päivällä ja muuten ollessa en polta ollenkaan en edes muiden seurassa vaikka he polttaisivat.Tiedän tuttuja jotka ovat kauhuissaan tästä sanoin että voin vaikka hyvin jäädä auton alle tai muuta tapahtua kuin kuolla tupakkaan. Ainoa tietysti jos keuhkosyöpä tulee. Minulla ei ollut keuhkokuvissa mitään viitteitä siitä että olisin polttanut, sitä ihmetteli lääkärikin kun sanoivat että aina se vähäinenkin polttaminen näkyy.
Kiitos vastaajille, vähän huojentaa oloa. Mukavaa talven ja joulun odotusta kaikille. Täällä yökyöpelinä valvon ja jippii yhtään tupakkaa en ole polttanut vaikka sitä kyllä on mukana

Terkuin Memmu
Memmu66 | 9.11.2012 klo 00:43:09