Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

2v-kontrolli ja vähemmän hyvät uutiset

Heippa kaikki,

pitkään aikaan en ole kirjoitellut, välillä käynyt vilkaisemassa kuulumisia. Olin jo niin ajatellut että saan kirjoittaa kannustavan viestin 2v-kontrollikäynnin jälkeen. Mutta toisin kävi.

Verikokeissa maksa-arvot olivat ihan hivenen koholla ja lääkäri määräsi TT-kuvan, sieltä sitten paljastui kaksi etäpesäkettä maksassa ja useita luustossa, lähinnä lannerangassa ja häntäluussa. Gradus III hormoonipositiivinen rintasyöpäni leikattiin huhtikuussa 2007 ja kun imusolmukkeet oli 12/17, olin valmistautunut että tämä päivä saattaa joskus eteen tulla, mutta olin niin saanut itseni vakuuttuneeksi ettei se kävisi näin pian.

Maanantaina alkaa pitkä taxotere-kuuri + saan jotain luunkasvattajaa, kolmen hoitokerran jälkeen katsotaan miten ovat purreet ja miten jatketaan.

Luustokivut alkoi viime viikonloppuna mutta vielä hyvin kohtuulliset ja pärjään panadolilla.

Koitetaan kaikki kuitenkin nauttia auringonpaisteesta.

t. Särö
särö | 25.6.2009 klo 16:47:11