Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

shokkiuutinen munasarjasyöpä

Hei kaikille!
Päädyinpä minäkin näille sivustoille tutkailemaan onko kanssasisaria painimassa samassa tilanteessa.. Olin radikaalissa endometrioosileikkauksessa 5vkoa sitten, jossa todettiin munasarjasyöpä(levinneenä maksaan)Nyt toipuilen leikkauksesta kotona ja samalla sulattelen uutista.Kahdet sytostaattihoidot takana, jotka ovat olleet jonkin verran rankat, Viikko hoidon jälkeen on ollut huonoa oloa(en kuitenkaan ole oksennellut), lihas,nivel -kipuja, voimatonta oloa, lihasheikkoutta ja vapinaa,Hiukset lähti melkein heti ekahoidon jälkeen( ei kaikki, vanumaista vauvahiusta on jäljellä reilusti) Ekahoidon jälkeen CA12-5 arvo oli 122 ja nyt ennen toista hoitoa oli tippunut 76. Minun "peikkoni" on lääkärin mukaan epätyypillinen ja oletettavasti ei niin ärhäkkää laatua. Elämämmeno on muuttunut kerrasta ja sairaus on pysäyttänyt miettimään..Järkytyksestä huolimatta olen ottanut positiivisen asenteen "peikon" voittamiseksi ja kestää hoitojen sivuvaikutukset.Suunniteltu määrä on 6-8krt.Kertoilkaa kaikki samassa tilanteessa olevat kanssasisaret omia kokemuksia minulle, kuinka voitte ja minkälaisia sivuvaikutuksia te ootte saaneet hoidoista ym. terkuin -eerika- kaikille lämpimiä ajatuksia ja joulun odotusta..
eerika | 30.11.2006 klo 17:21:56