Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uutta päivää odotellessa

Jumpan lisäksi minun turvotus sai kyytiä reippaalla kävelylenkillä. Ulkoilu kun ei muutenkaan ole pahitteeksi. Kävely ei rasita kättä, mutta pistää aineenvaihduntaan vauhtia ja tämä taas auttaa kun leikkausalueen turvotushan on kudosnestettä. Ainakin minulla se toimi.

Ne "jänteet" jotka kiristää kainalossa pitkin käsivartta ja ranteessa, ovat kuulemma imusuonistoja, missä on liikaa nestettä ja siksi ne kiristää (kirurgi vähän valaisi, kun olin ihan hakoteillä jälkitarkastuksessa).

Minulle fyssari painotti myös sitä, että kättä pitää käyttää, mutta rasitus ei ole hyväksi.

Mun päivä jatkuu yhtä huonosti kun alkoikin. Kahvia en uskalla juoda vieläkään ja sen seurauksena särkee päätä. Olen niin iloinen teidän puolesta, jotka pystytte laittamaan "syövän roskiin". Kyllä minäkin välillä, mutta tänään en kykene siihen ja äskenkin itkeä vollitin tossa sohvalla kun pieni lapsi. En halua olla sairas, en halua olla sairaslomalla, en halua, EN EN EN..... mut minkäs teet :< taas tulee itku, se vaan tulee, enkä oikeen osaa selittää miksi. Yksi syto tiputus vasta takana ja vielä pitäisi jaksaa pitkä matka...

Kevätmieli kiitos "fakta-paketista", minä ainakin mielelläni tutustun.

Santeri, saako noita sun kortteja ostaa jostain (on alkanut kiinnostamaan) vai teetkö vain omiin tarpeisiin.

MeriTuuli
MeriTuuli | 22.5.2007 klo 12:43:15