Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytostaattitiputuksen aikana - muistilista
Isot kiitokset jälleen kaikille :)Minusta on parempi varautua kuin katua varautumattomuuttaan. En osaa jäädä odottamaan, mitä tuleman pitää. Minun tyyppiselle ihmiselle on helpompaa näin. Ihan selkeästi hallinnan tunteen hakemista ja tapa käsitellä asioita. Näin minulla.
Toisaalta ei kiinnosta ajatus laittaa miestä apteekin ihmemaailmaan kummastelemaan, mitä sieltä pitikään tuoda. Itse osaa ainakin kysyä, toinen ei tiedä, mitä pyytää. Jos mitään ei tarvitsekaan, se on pelkästään iloinen yllätys. Näin kävi leikkauksenkin kanssa - minähän elin jo kahden viikon kuluttua ihan normi elämää ja tuskailin, kun piti sairaslomalla olla....
Multa on aina löytynyt miniapteekki kotoa. En siis ihan koko apteekkia joutunut ostamaan :)
Aion todellakin nakittaa jonkun hoitajan viereeni ja kysellä kaiken mahdollisen mieleen tulevan. Minulla menee 3 x taxot ja 3 x CEF + 5 v hormonit. Aika normipaketti siis. Kerron maanantain jälkeen, miten kävi. Tosin alku menee ilmeisesti melko tavalla Duracell-pupuna kortisonien kanssa. Näin ensikertalaisena tuo kortisonimäärä tuntuu kyllä ihan mahdottoman isolta, 5 x 1,5 mg kerrallaan. Huh.
- LisäysMaat
- Re: Sytostaattitiputuksen aikana - muistilistaKaisamaria