Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Taxotere, Avastin ja Neulasta
Onko muilla tätä yhdistelmää. Minulla menee Taxotere sytostaatti keuhkoon levinneisiin etäpesäkkeisiin ja Avastin on uusi kokeilussa oleva syöpäsolujen verenkiertoon vaikuttava lääke, estää syöpäsoluja saamasta niiden tarvitsemaan ravintoa veren mukana ja näin ollen solujen kasvu hidastuisi ja lakkaisi, syöpäsolut kuihtuvat ravinnon puutteeseen. Neulasta on valkosoluja nostavaa lääkettä joka ruiskeena laitetaan kudokseen, ei lihakseen vaan ihan kudokseen mahanahkaan. Oireet tästä pistoksesta ovat rajut. Lihas ja luukipu on parin kolmen päivän todella kova. Minua ei saa edes hipaista kuin sekin jo käy kipeää. Neulasta ruiske otetaan Avastinin vuoksi, koska minulla valkosolut kohoavat Taxoteren jälkeen todella hitaasti ja Neulasta kohottaa ne nopeaa oikealle tasolle, koska Avastin täytyy antaa tasan kahden viikon välein.Onko muilla kokemusta näistä lääkkeistä?
Olisi kiva vaihtaa kokemuksia.
- Taxotere, Avastin ja Neulastaelsalei