Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Aika tulee pitkäksi
Kiitos kivoista vinkeistä. Olen kyllä käsitöiden ystävä ja muutenkin tykkään näpertää kaikenlaista kivaa. Maalatakin tahtoisin ja sittenhän siiten ainakin olisi aikaa. Ompelukoneella olisi myös kiva opetella tekemään jne. Tykkään myös lukea. Tulipas tosi positiivinen mieli, kun näitä tähän kirjoittelen.Kai se mun pelko on enempi sitä, kun ei ole sitä vakityötö minne palata. Opiskelun ohella tehnyt kyllä töitä. Aattelen et en ehkä saakaan töitä enää tän jälkeen. Pelkään joutuvani "kaiken ulkopuolelle". Nyt jo kaikki mun tutut on niin erilaisissa ympyröissä ja mä aina vaan junnaan näissä opiskeluissa. Pidän kyllä opiskeluista tosi paljon. Opintoihin lähdin sen jälkeen, kun mut irtisanottiin ja ajattelin että nyt viimeinkin ensi keväänä valmistn ja saan palkkatöitä. Eli neljän vuoden jälkeen pääsisin taas miettimään asunnon ostamista, matkustamista jne.
No niin valitus sikseen. Tiedän kyllä että en ole ainoa ongelmineni. Ehkä mulle on ton irtisanomisen jälkeen jäänyt sellainen pelko etten kelpaa mihinkään.Sairaspäivärahasysteemikin on ihan pyllystä. Jos saan sitä, niin en voi ollenkaan opiskella vaikka välillä varmasti voisin käydä koulussa ja tenttiä kursseja. Samaan aikaan puhutaan, että ihmisten valmistumista pitäisi nopeuttaa. Sen kyllä tajuan, että saikulla ei voi tehdä töitä ja sitäpäitsi työssäolevat voivat olla osasairauspäivärahalla. Nyt valitus seis.
Olen kyllä aika sisukas ja kyllä tästäkin vielä selvitään. Pitää vaan joskus päästä purkamaan näitä asioita, niin ei sitten tartte niitä koko ajan märehtiä.
Täytyykin etsiä tuo mainitsemäsi viestiketju ja saada sieltä lisää vinkkejä ajan kuluksi. Kiitos viestistäsi ja hyvää vointia sinullekin.
- Aika tulee pitkäksiHannele68
- Re: Aika tulee pitkäksiMinnalla
- Re: Aika tulee pitkäksiSantruzka
- Re: Aika tulee pitkäksiHannele68
- Re: Aika tulee pitkäksiMinnalla
- Re: Aika tulee pitkäksiLilliant
- Re: Aika tulee pitkäksiLilliant
- Re: Aika tulee pitkäksiburacell