Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Aika tulee pitkäksi
Hei vaan Hannele68! Itse olin joulukuusta sairaslomalla hilkkua vaille puolivuotta. Ekat 3kk menivät leikkauksesta ja docesta toipumiseen. Sen aikana olinkin aina tosi kipeä. CEF vei vain huonoon kuntoon, muttei saanut aikaan samanlaista sairastaoloa kuin doce. Sinä aikan sitten minäkin pitkästyin. Tein pitkiä kävelylenkkejä, kävelin hiljakseen kameran kanssa ja kuvasin kaikkea mielenkiintoista, mitä eteen tuli. Kävin välillä kirjastossa lukemassa uusimmat lehdet. Siinäkin oli puuhaa aina pariksi päiväksi. Skypen kautta pidin halvalla yhteyttä sukulaisiin, milloin sattuivat paikalla olemaan. Kotitöitä tein myös kiitettävällä innolla. Imuroin kunnolla pari kertaa viikossa ja kylpyhuoneenkin pesin parin viikon välein. Kunnon musaa vain soimaan ja rätti heilumaan. Näihinkin sai aina pari kolme tuntia päivässä uppoamaan! Loppusairaslomasta keksi sitten kutomisen ilot ja kudoinkin sitten niin innokkaasti noin 12tuntia päivässä, että jänne peukalosta kipeytyi! Mutta harrastus on sitten poikinutkin jo 3 valmista villapaitaa! Lisäksi kun itse aikanaan kyselin neuvoja samaan asiaan, niin sain paljon kivoja vinkkejä. Tuon viestiketjun löydät tuolta kauempaa nimellä: Vinkkejä jaksamiseen? OMG 27.3. klo 09:56! Lukaisepa sieltä annetut vinkit, josko joku niistä sopisi sinullekin! Tsemppiä sinulle ja jaksamista!- Aika tulee pitkäksiHannele68
- Re: Aika tulee pitkäksiMinnalla
- Re: Aika tulee pitkäksiSantruzka
- Re: Aika tulee pitkäksiHannele68
- Re: Aika tulee pitkäksiMinnalla
- Re: Aika tulee pitkäksiLilliant
- Re: Aika tulee pitkäksiLilliant
- Re: Aika tulee pitkäksiburacell
- Re: Aika tulee pitkäksiOMG