Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Väsyttää ja jännittää
Hei,tänään rutistin viimeisen työpäivän ennen maanantain leikkausta (koko poisto + kainalon imusolmukkeet + LD-kieleke). Olen odottanut leikkausta hartaasti ja nyt iski päälle ahdistava tunne siitä, että nyt sitten siirrytään pitkään tunneliin, josta toivoisin pääseväni vielä joskus valoon.
Olen ollut tähän asti melko rauhallinen yllättäen itsenikin tällä reagointitavalla. Väsyttää vain niin hirveästi kaikki! Pelkään suunnattomasti, että tästä alkaa vielä rajummat käänteet; miksipä ei olisi metastaaseja, kun olen yskinyt jo kauan, miksipä ei olisi, kun paino tippuu vaikka olen syönyt hyvin...
Ehkä ennenaikaista, mutta haluaisin kuulla tähän hetkeen selviytymiskokemuksia teiltä, joilla on ollut metastaaseja ja keinoja siitä, miten kokositte itsenne tiedon saatuanne? Miten hoitonne on puraisseet etäispesäkkeisiin?
Tosi hyvä asia, että täältä saa tätä vertaistukea - itse en tunne henk.koht. muita rintasyöpään sairastuneita kuin naapurin 80+ mummon...
- Väsyttää ja jännittääarpakuutio
- Re: Väsyttää ja jännittäähelmi08
- Re: Väsyttää ja jännittääarpakuutio