Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Silikonirinnan hankkimisesta

Hei!
Katsoin juuri viime vuoden kalenterista, että minä hain silikoniproteesin jo 3 viikon kuluttua leikkauksesta. Sanoivat, että sen voi hakea heti, kun haava on parantunut. Siitä asti olen sitä pitänyt, minulla on se "taskumalli", ja olen ihan tyytyväinen. Pidän sitä muutoin koko ajan paitsi yöllä. Joillakin ystävilläni olen arvauttanut, että kumpi rinta on oikea ja kumpi silikooni, eivätkä kyllä arvaa, jos eivät tiedä.

Korjausleikkaus on minulla varmaan mahdollista vasta vuoden tai kahden päästä, en ole edes vielä kysynyt, enkä ole vielä varma, menenkö siihen koskaan. Vieläkin tuntuu, että en haluaisi yhtään lisää kipuja minnekkään...edes hetkellisesti.

Minulla oli siis leikkaus viime vuonna 31.10, ja ensi viikon torstaina menen kontrollikäynnille - vähän jännittää, kun on ollut usein päänsärkyä ja niskakipua yms.

t. Ellinoora
ellinoora | 15.11.2008 klo 15:32:10