Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Silikonirinnan hankkimisesta
Hei!Tarkoititko rinnan hankkimisella silikoniproteesia jonka saa pumpulimallin jälkeen? Pumpuli pallo oli aivan kamala kun nousi kaulaan ja seilasi minne sattuu :)silikonisen proteesin voi saada jo kuukauden kuluttua leikkauksesta jos iho on parantunut. Minä sain tarramallisen proteesin kuusi viikkoa leikkauksen jälkeen ja se toimii hienosti. Taskumallisesta proteesia suositellaan yleensä ensimmäiseksi, mutta jos iho on kunnossa voi vaatia ja saada myös tarramallin. Sen hoito ei ole hampaitten harjaamista vaikeampaa.
Korjausleikkaukseen pääsyyn menee usein vuodesta useampaan vuoteen.
Ulos en mene ilman rintaa´ja kotonakin käytän proteesia koko ajan, paitsi öisin.
Hävitin turhaan tyköistuvia vaatteitani heti leikkauksen jäleen,kun virheellisesti luulin ettei niitä voi enää käyttää. Kehonkuva oli vähänaikaa aikalailla sekaisin.
Nyt kopsuttelen uljasryhtisenä hyvän proteesin kanssa ja esim. työtoverit eivät edes muista että minulla ei ole rintaa. Ja ei se ole enää itsellänikään päälimmäisenä mielessä.
Ei se naiseus ole mielestäni rinnasta kiinni, itse ainakin olen aivan kokonainen nainen, vaikka nyt ei toista rintaa olekkaan.
t.Helga
- Silikonirinnan hankkimisestaheleena131
- Re: Silikonirinnan hankkimisestapistaasi
- Re: Silikonirinnan hankkimisestaHelga
- Re: Silikonirinnan hankkimisestaellinoora
- Re: Silikonirinnan hankkimisestaKarhutar
- Re: Silikonirinnan hankkimisestaellinoora
- Re: Silikonirinnan hankkimisestaKarhutar