Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sateista perjantaita!
Pilvistä huomenta! Kuitenkin selvästi kaikki kesän merkit alkavat olla ilmassa.Taas on aamupuurot syöty ja kahvit juotu sekä vatsa toimitettu.
Noista leikkausarvista: Minulla on siis tehty kokopoisto ja tuo rinnan arpi on ihan siistin näköinen, mutta muhkurainen.Siinä on kyllä tunto jäljellä, mutta kainalo on vieläkin aika tunnoton, vaikka leikkauksesta on jo neljä kuukautta. Se leikatussa kainalossa oleva iso patti, josta kirjoitin aiemmin, on nyt osoittautunut selkeästi paiseeksi. Sen ympäristö on punainen ja siinä on keskellä valkea talimuodostuma. Olen sen antanut olla ihan rauhassa. Kylläpähän omia aikojaan puhkeaa. Olen aina ollt sellainen, että saan helposti paiseita, esim. jos syön reilusti valkosipulia voin olla varma, että jostakin kohtaa kehoa puhkeaa paiseita.
Reilu viikko ekasta CEF:stä. Olo muuten normaali, mutta edelleen tuon peräpään kanssa ongelmia. Pukamat vuotavat verta ja epäilen, että alhainen hb osittain johtuu siitä. Mutta minkäs teet. Näin hoitojen aikaan ei voi oikein niitä pukamia "hirttääkään". Näin sanoi syöpälääkäri viime käyninllä. Vaikka se tk-lääkäri jo kerran ehti pari pukamaa "hirttää". Vatsani toimii kyllä nyt aika hyvin, mutta joka kerta vessaan meno hirvittää. Sen verran kivuliasta se on ja sitten se jälkikipu ja kutina ja kirvely. En heti ensimmäisen taxon aikaan kiinnittänyt tarpeeksi huomiota tuohon vatsan pehmitykseen ja tämän sain nyt siitä palkaksi. Luultavasti joudun kärsimään tästä vielä näiden kahden CEF:in ajan. Verensiirroilla sitten ehkä joudutaan korjaamaan tuota hemoglobiinia, että saavat tiputettua nuo viimeiset kaksi sytoa. Viimeksi hoitaja sanoi, että jos hb putoaa alle 100:n niin sitten annetaan verta pari pussia.
Lähdemme tänäään mökille yhdeksi yöksi ja sitten tulemme huomenna takaisin kaupunkiin kun poikani tyttökaverinsa kanssa valloittaa mökkimme. Täytyy vähän siivoilla pihaa siellä ja vaihdella petivaatteita talven jäljiltä.
Minä voin soudella vasemmalla kädellä. Kuntoni sen nyt hyvin kestää ja tekee jopa hyvää vähän rasittaa itseään. Olen sen verran laiskana jo lojunutkin täällä perätuhdolla. Lepäilkää te väsyneet nyt vuorostanne ja nauttikkaa laineitten liplatuksesta ja ehkä se auringonsädekin jossakin vaiheessa pilkistää.
- Sateista perjantaita!kevätmieli
- Re: Sateista perjantaita!Mehitähti
- Re: Sateista perjantaita!kevätmieli
- Re: Sateista perjantaita!Mehitähti
- Re: Sateista perjantaita!santeri
- Re: Sateista perjantaita!Kehäkukka
- Sateista perjantaita!thunder
- Re: Sateista perjantaita!Pimpula
- Re: Sateista perjantaita!thunder
- Re: Sateista perjantaita!MeriTuuli