Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sateista perjantaita!
Huomenta,huomenta!Julia,kuulut olevan kunnossa kaikista kommervenkeistä huolimatta.Hienoa!Kerroppa lekurilles terkkuja Turun puolesta kun näät hänet tiistaina.
Sehän on selvää että jokainen joka tänne syntyy myös kuolee.Syntyneellä muuta pakkoa ei ole.Kun kerroin nuorilleni tästä nykytilanteestani sanoi tyttäreni kommentin mikä on jääny mietityttään.Kerroin ettei välttämättä puhuta enää vuosista mun kohdalla.Hän kertoi ystävästään jonka isä oli kuollut yht'äkkiä,ns, saappaat jalassa.Sanoi,että on kateellinen sille tytöllä kun sen isä kuoli niin äkkiä, kun mua on tapettu jo 2 vuotta.Lisäsi kyllä vielä että jos kuolemasta nyt kateellinen voi olla.Siinä vaan hoksasin oikein konkreettisesti että vaikka ite painii kaikkien pelkojensa kanssa, ni lähipiiri ajattelee ihan niitä samoja juttuja.
Iloisempiin asioihin.Illalla olen lähdössä yhden näyttelyn avajaiskokkareille ja sitä ennen pitäis saada tukka kuntoon (1,5cm).Antakaapas vinkki.Olen miettiny kiertäisinkö papiljotit vai käyttäisinkö kreppirautaa.Ja vielähän tähän kerkeis permanentinkin ottaa ;-) Taidan tyytyä pesun jälkeen hiusvahaan,saa kunnon piikit sojottamaan pystyyn ni noi välillä esiin putkahtavat pikku sarvetkin peittyy.
Pysytään kuulolla!
- Sateista perjantaita!kevätmieli
- Re: Sateista perjantaita!Mehitähti
- Re: Sateista perjantaita!kevätmieli
- Re: Sateista perjantaita!Mehitähti
- Re: Sateista perjantaita!santeri
- Re: Sateista perjantaita!Kehäkukka
- Sateista perjantaita!thunder
- Re: Sateista perjantaita!kevätmieli
- Re: Sateista perjantaita!Pimpula
- Re: Sateista perjantaita!thunder
- Re: Sateista perjantaita!Mirja