Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leukemia

Hei Sonja!

Hyvä kuulla että mies ja perhe tukevat sinua! Ei ole helppoa huomata sairastuneensa. Itse olen yrittänyt viettää niin normaalia elämää kuin suinkin mahdollista, sairaudesta huolimatta. Tietysti jatkuvat kontrollit hieman häritsevät, mutta koen ne kuitenkin ainakin omalla kohdallani tarpeelliseksi. Itsekin olisin luullut että jotain hoitoa ruvetaan antamaan hetikohta, mutta näin ei minulle käynyt, vaan sitä aletaan antaa, kun oireet pahenevat ja tietyt merkkiarvot nousevat, näin sanoi minulle hoitava lääkäri. Saan itse apua siitä että pyrin tekemään samoja asioita kuin ennenkin, mutta tietysti prioriteetit hieman ovat muuttuneet, samalla huomaan, että kaikki pikkuharmit ovat menettäneet merkityksensä, niitä ei edes huomaa. Sinulle haluaisin antaa paljon voimia ja kestävyyttä. Itselleni tämä on myös ollut henkisesti kova paikka, kovempi kuin läheiset edes tietävät, mutta näen kuitenkin tunnelin päässä jo valoakin. Kyllä se päivä vielä paistaa sinullekin, usko pois!!
mami | 16.2.2007 klo 13:07:53