Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: toipuminen leikkauksen jälkeen?
Hei!!Taitaa nuo leikkaukset ja sen jälkeiset ajat olla ihan yksilöllisiä.Minulla oli koko poisto ja kainalon tyhjennys.
sairaalassa olin 2 yötä ja kotiin dreenin kanssa. Ei pahemmin kipuja ym. Dreeni meni tukkoon ja poistettiin vähän etu ajassa.
Sen jälkeen olen ollut punktoitavana yli 10 kertaa.
Kotityöt ovat kyllä sujuneet ihan hyvin, kun on muistanut vain olla kantamatta leikatulla kädellä.Mies on kyllä todella paljon auttanut. On jopa oppinut keittiön siivouksen ja kokkauskin sujuu aika mallikkaasti. Jos tästä sairaudesta jotain hyvää voi seurata on juuri tuo miehen aktiivisempi osallistuminen kotihommiin. Minähän olen ollut kotiäitinä jo vuosikausia, joten ei ole ennen ollut tarvetta hänen osallistua. Kummasti sitä perhe sopeutuu äidin sairasteluun. Minähän en ennen ole edes flunssaa sairastanut, joten aivan uusi kokemus heille.
Ei kannata murehtia tulevaa, kyllä kaikki järjestettävissä oleva järjestyy:)))
Oikein paljon tsemppiä sinulle tuleviin aikoihin.
Yöterveisin äityliini
- Re: toipuminen leikkauksen jälkeen?ellinoora
- Re: toipuminen leikkauksen jälkeen?Lotteliini
- Re: toipuminen leikkauksen jälkeen?äityliini