Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Viikko vielä ja sitten viimeinen CEF
Hei!Ihan uskomatonta miten aika menee, Viimeinen cef hoito häämöttää ensi viikolla sitten alkaa sädehoito. Olo tuntuu jotenkin uskomattomalta että tässäkö tämä nyt on. Sitä tuntee että on jotenkin "tyhjän päällä" kun niitä lähtöjä ja hoitoon odotteluja ei enää ole. Toisaalta mukavaa mutta jännitys se että miten jatkossa menee vaikka ohjeethan sieltä annetaan mukaan. Hoidot olen kokenut jotenkin helppona kun ei pahempia pahoinvointeja ollut. Tunteet käy kuin vuoristorataa kun miettii paluuta arkeen.
Onko kukaan joutunut ottamaan sädehoidon jälkeen lisää sairaslomaa? Itse ajattelin ottaa vielä että saa itsensä fyysisesti kuntoon että jaksaa töihin lähteä. Hiukset kasvaa hitaasti joten mietin sitäkin ehtiskö ne kasvaa vielä niin että kehtaa olla ilman huivia.Onko olemassa valmistetta tai onko kukaan käyttänyt joka edistäisi hiusten kasvua? Tuolta joskus lukenut että hiusten kasvua ei voi nopeuttaa että kasvaa sen minkä kasvaa. Tummaa sänkeä pukkaa ja luonnostani blondi olen ollut, On siinä kavereille ihmettelemistä kun kaikki ei tiedä tästä sairaudestani. Pipo päässä kun kuljen kaupoillakin niin ei sitä huomaa ollenkaan että hiuksia ei ole.
Nyt on ollut niin mukavat lenkkisäät että kohta lenkille koiran kanssa.
Tsemppiä kanssakulkijoille
Memmu.
- Viikko vielä ja sitten viimeinen CEFMemmu66
- Re: Viikko vielä ja sitten viimeinen CEFSini-likka
- Re: Viikko vielä ja sitten viimeinen CEFtaistelu-62
- Re: Viikko vielä ja sitten viimeinen CEFSyysnainen