Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Miten osaisi nauttia hyvästä päivästä?

Vaikka meillä on tämä sairaus voitettu tällä erää yrittää nuo huonot ennusteet nostaa päätään. Ihanaa kun kirjoitit että olet ollut terveenä jo noin kauan. Antaa meille toisille toivoa.
Olin toista päivää töissä tänään. Eilen tuntui että olin lähtenyt liian aikaisin sinne vaikka en tehnytkään paljoa mitään. Tänään oli jo helpompi olla eikä sydän läpättänyt vähän väliä.
En aioi odotella tarkastuksesta toiseeen vaan yritän nauttia tästä ja nyt. Emmehän muutenkaan tiedä päiviemme määrää niin miksi sitten lisäisimme ylimääräistä rasitusta aivoillemme pelkäämällä tulevaa. Helpommin kirjoitettu kun eletty tuon lauseen kanssa varsinkin yöllä kun uni on kadonnut sinne jonnekin.
Ennustuksista huolimatta nauttikaamme elämästä. Olen päättänyt itse totetuttaa tätä tulevaisuudessa. Meno jatkui työssä kuten ennenkin melko rasittavana, mutta minä olen muuttunut. Minä voin nyt sanoa että en vielä jaksa tai vaikka vastustaa jotain mitä en koe oikeaksi. Tämä lyhyempi työaika tuntuu ihanalta.
meikku | 2.10.2007 klo 13:58:36